راهنمای استفاده و خرید دستگاه واکس زن کفش برقی اتوماتیک

دستگاه واکس زن کفش

دستگاه واکس زن کفش برقی اتوماتیک

دستگاه‌ واکس زن کفش برقی اتوماتیک، سریع‌ترین راه برای برق انداختن کفش‌های شما است. به همین دلیل بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند تا این دستگاه برای خود تهیه کنند. اما کاربردهای این دستگاه، در همین جا تمام نمی‌شود و بسیاری از شرکت‌ها، ساختمان‌های مسکونی، مجتمع‌های اداری، پاساژها و مراکز خرید نیز به استفاده از این دستگاه‌ها روی آورده‌اند. شما نیز اگر قصد دارید که کفش‌های خود، مشتریان و یا همکاران خود را در کوتاه‌ترین زمان برق بیندازید می‌توانید از این دستگاه‌های  اتوماتیک استفاده کنید. اما یک دستگاه واکس زن کفش برقی اتوماتیک چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد تا تبدیل به یک دستگاه تاثیرگذار در نظافت کفش‌ها شود؟ در ادامه قصد داریم تا به بررسی ویژگی‌های این دستگاه اتوماتیک بپردازیم. پس همراه ما در پاکیاب باشید تا بیشتر با این ویژگی‌های آشنا شوید.

 

مزایای دستگاه واکس زن برقی

  • صرفه جویی در وقت (در ۴۵ ثانیه کفش‌ها را گردگیری کرده و واکس می‌زند)
  • استفاده از دستگاه بدون دخالت دست
  • مایع واکس موجود در دستگاه بر پایه آب (بدون پارافین) و بدون مواد رنگی است
  • واکس زدن بدون محدودیت کفش‌های مشکی، قهوه‌ای، سورمه‌ای و…
  • کاملاً بهداشتی
  • بدون انتشار بو و گرد و غبار
  • دارای دستگیره تکیه‌گاه
  • مناسب با طراحی داخلی مکان‌ها
  • خاموش شدن دستگاه بعد از ۴۰ تا ۴۵ ثانیه
  • دکمه خاموش کردن دستی دستگاه
  • در برخی مدل‌ها وجود چراغ LED راهنما برای مشاهده کفش
  • قابلیت تنظیم دفعات و میزان مایع واکس
  • مورد استفاده در ادارات، سازمان‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، فرودگاه‌ها و…

زیبایی ظاهری دستگاه واکس زن کفش برقی اتوماتیک:

یکی از نکاتی که هنگام خرید دستگاه واکس زن کفش برقی اتوماتیک به آن دقت کنید، شرایط ظاهری آن است. شما نمی‌توانید به بهای زیبایی و تمیزی کفش‌ها، زیبایی دکوراسیون را از بین ببرید. به همین دلیل باید به زیبایی ظاهری دستگاه واکس زن کفش خود اهمیت فراوانی دهید. اکثر دستگاه‌های واکس زن کفش برقی اتوماتیک، بدنه‌ای فلزی با رنگ استاتیک کوره‌ای ضد خش و حرارت دارند. این موضوع می‌تواند به شما کمک بسیاری برای انتخاب این دستگاه ها بکند.

قدرت موتور دستگاه واکس زن کفش برقی اتوماتیک را در نظر بگیرید:

دستگاه‌ های واکس زن کفش برقی اتوماتیک معمولا بسیار زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل موتور آن‌ها باید توانایی تحمل این فشار را داشته باشد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم بسته به میزان مصرف خود، قدرت موتور دستگاه واکس زن را انتخاب کنید تا بامشکلی روبرو نشوید.

گنجایش مخزن در دستگاه واکس زن کفش برقی اتوماتیک بسیار مهم است:

همان طور که اشاره کردیم، دستگاه‌های واکس زن کفش برقی اتوماتیک استفاده‌های بسیاری در مکان‌های مختلف دارند. همین باعث شده تا روزانه افراد زیادی کفش‌ های خود را با این دستگاه‌ ها تمیزکنند. اما اگر مخزن واکس این دستگاه ها کوچک باشد چه اتفاقی خواهدافتاد؟ پاسخ بسیار ساده است. شما بایدخیلی سریع مخزن آن را مجدد پرکنید تا بتوانید از آن استفاده کنید. به همین دلیل گنجایش مخزن این دستگاه ها باید منطقی باشد تا بتواند مدت زمانی خوبی را با یک بار شارژکردن مخزن کارکند و کفش‌های بسیاری را نظافت کند.

نکته‌ای که کمتر به آن توجه می‌شود، کیفیت فرچه‌ها و برس‌های این دستگاه اتوماتیک است. اگر فرچه‌ها از کیفیت کافی برخوردار نباشند به سرعت کارآیی خود را از دست می‌دهد و دیگر زیبایی لازم به کفش‌ها نمی‌بخشد. به همین دلیل باید دقت کنید که بهترین مو برای برس‌های دستگاه واکس زن شما استفاده شده باشد تا در طول کار از واکس زن برقی هیچگونه ریزش و شکنندگی در مویی‌ها برس‌ها ایجاد نشود.

دستگیره تعادل دستگاه واکس زن کفش برقی اتوماتیک

شاید در نگاه اول دستگیره تعادل چندان چیز مهمی برای یک دستگاه واکس زن کفش برقی اتوماتیک نباشد. اما زمانی که به آن دقت کنیم متوجه می‌شویم که این امکان تا چه حد کاربردی و حتی ضروری است. زمان حدودی واکس زدن کفش‌ ها با این دستگاه برقی اتوماتیک، حدود ۴۵ ثانیه است. و شما باید در طول این مدت تعادل خود را بر روی یک پا حفظ کنید و پای دیگر را در محل مورد نظر نگهدارید. به همین دلیل اینکار ممکن است برای بسیاری از افراد دشوارباشد. بنابراین دقت کنیدکه دستگاه شما یک دستگیره تعادل با طراحی ارگونومیک داشته باشد تا به راحتی بتوانید از دستگاه واکس زن کفش برقی اتوماتیک به راحتی استفاده کنید.

بدون انتشار بو و گرد و غبار

برخی از دستگاه‌های واکس زن برقی اتوماتیک، گرد و غبار و بوی بدی به پا می‌کنند که مراحل نظافت را به شدت سخت‌تر می‌کند. بنابراین توجه داشته باشید تا هنگام خرید دستگاه واکس زن کفش برقی اتوماتیک، دستگاهی را انتخاب کنید تا این مشکلات را به وجود نیاورد. از یاد نبرید که شما این دستگاه را برای ساده‌تر کردن واکس زدن کفش‌ها خریداری می‌کنید. اگر بنا باشد این دستگاه روند نظافت و واکس زدن را پیچیده‌تر کند، دیگری منطقی برای خرید آن وجود ندارد. پس همواره به این موضوع توجهی ویژه داشته باشید.

تفاوت دستگاه‌های واکس زن کفش برقی اتوماتیک با دستگاه‌های غیر اتوماتیک چیست؟

  • دستگاه واکس زن برقی مکانیکی
  • دستگاه واکس زن برقی اتوماتیک

این دو دستگاه تفاوت‌های چندان بزرگی با یکدیگر ندارد. اما یک تفاوت بسیار مهم دارد که آن نیز استفاده از واکس به صورت خودکار در دستگاه‌های واکس زن کفش برقی اتوماتیک است. شما در این دستگاه‌ها بر خلاف سایر دستگاه‌ها نیازی ندارید که به صورت دستی مایع واکس را بر کفش خود بریزید. در دستگاه‌های واکس زن کفش برقی اتوماتیک، تمامی مراحل از گردگیری تا واکس زدن و پولیش و پرداخت کفش به طور اتوماتیک انجام می‌شود.

چراغ‌های راهنما دستگاه واکس زن برقی

در برخی از دستگاه‌های واکس زن کفش برقی اتوماتیک، چراغ های وجود دارد که می‌توانید به سادگی روش استفاده از آن را یاد بگیرید. تنها کافی است تا چراغ‌های سبز را دنبال کنید.

امیدواریم که با مطالعه این مطلب بتوانید به راحتی برای انتخاب دستگاه واکس زن کفش برقی خودکار مورد نیاز خود تصمیم گیری کنید. دستگاه واکس زن خودکار با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش فوق‌العاده می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای شما باشد. شما می‌توانید این دستگاه  خودکار ساخت ایران را از سایت پاکیاب خریداری فرمائید. پاک یاب یک فروشگاه تخصصی لوازم بهداشتی و نظافتی می‌باشد. شما می‌توانید از پاک یاب محصولاتی مثل: انواع جاروبرقی، دستگاه‌های واکس و… تهیه فرمائید.

انتخاب مایع واکس

براساس نوع خرید دستگاه واکس زن کفشی که دارید، باید مایع واکس مناسبی را برای دستگاه خود خریداری کنید. معمولاً برای اینکه بتوان با هر کفشی و با هر رنگی از آن استفاده کرد، واکس مایع بی‌رنگ را انتخاب می‌کنند.

اما قبل از خرید باید طبق مدل و سازگاری دستگاه این انتخاب را انجام دهید. برای مشاوره و بررسی قیمت دستگاه واکس زن کفش و دیگر دستگاه‌های نظافتی مانند جاروبرقی صنعتی ایرانی، جاروبرقی صنعتی آب و خاک و… با ما در تماس باشید.

لیست انواع دستگاه واکس زن برقی کفش + قیمت :

پاکیاب عرضه کننده کامل ترین و بهترین دستگاه واکس زن برقی کفش با کیفیت عالی و گارانتی اصلی می باشد، جهت مشاهده تمامی مدل ها به همراه قیمت به صفحه دستگاه واکس زن کفش مراجعه فرمایید .

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر، اخذ پیش فاکتور فروش با دفتر مرکزی پاک تهران تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

 

مشاهده محصولات واکس زن اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.