دسته‌بندی نشده

دست خشک کن های برقی

دست خشک کن‌های برقی

دست خشک کن های برقی، محصولاتی هستند برای خشک کردن دست ها بدون استفاده از دستمال کاغذی و هدر رفتن آن .

دستگاه های دست خشک کن

نقش شگرفی در کاهش تولید زباله و کاهش هدر رفتن دستمال کاغذی ایفا کرده اند و از جمله دستگاه هایی هستند که برای حفظ محیط زیست الزامی می باشند .

این محصولات از لحاظ این که چه مقدار از آن  ها استفاده می شود انتخاب می شوند .

اگر مکانی که می خواهیم برای آن دست خشک کن انتخاب کنیم کم تردد باشد انتخابمان با زمانی که مکان مورد نطرمان پر تردد است متفاوت است . در کل دست خشک کن های  گروه صنعتی ام تی کو دست خشک کن های صنعتی هستند که بسته به مکان و میزان استفاده انتخاب می شوند .

مورد دیگری که بر اساس آن دست خشک کن ها انتخاب می شوند نوع آب و هوای آن مکان است  . بعضی نقاط ایران مانند مناطق جنوبی که گرمسیر هستند ترجیح می دهند دست خشک کنی استفاده کنند که باد گرم نداشته باشد و به وسیله آن خنک شوند . دست خشک کن های ام تی کو مدل JET 2   که جنس بدنه پلی اتیلن ( ABS ) دارای این خاصیت است . این دست خشک کن ها با جریان هوای سرد و بدون گرم کننده همراه با کیفیت عالی دست های شما را  خشک می کند .

در سایر مناطق ایران مخصوصا مکان هایی که آب و هوای سرد دارند دست خشک کن های باد گرم کاربرد دارند . این دست خشک کن ها هیتر دارند و به وسیله ی باد گرم دست ها را خشک می کنند . این مدل ها شامل  JET 1 و ۳ و ۴ و ۵ و ۶ و مدل های HIGH SPEED    و CIRCLE HIGH SPEED   که دو مدل آخر یعنی مدل های   HIGH SPEED  بسیار قدرتمند هستند و کاملا مناسب مناطق پرتردد هستند .

از لحاظ ظاهری مدل های  JET 3  و ۴ و ۵ و ۶ از جنس استیل هستند . مدل های JET 3    و  ۴ و ۶ جنس بدنه آن استیل خش دار می باشد و این حالت باعث پوشش قطرات آب می شود و لکه ها را نمایان نمی کند . دست خشک کن های استیل تقریبا مشابه یک دیگر هستند ولی در چند مورد تفاوت دارند :

مدل JET3   دارای اندازه­ ای جمع و جور تر و قدرت کافی است و مناسب سرویس های بهداشتی کوچک است . این مدل ویژگی خاصی دارد ؛ این که هوای ورودی را استرلیزه می کند و خارج می کند  ؛ علاوه بر آن طیف نوری زیبایی نیز روی دست می اندازد که بسیار مورد علاقه مشتریان است .

مدل  ۶  JET   دارای سنسور دمایی است و به کمک آن دمای باد دمیده شده به دست را تنظیم می کند ؛ برای مثال اگر هوا سرد است دمای باد دمیده شده  را بالا تر می برد  و اگر هوا گرم است دمای آن را پایین تر می برد اما مردم معمولا  علاقه به استفاده از باد گرم آن دارند .

مدل  ۵  JET  از جنس استیل طلایی است و بسیار زیبا و شکیل است و کاملا مناسب هتل ها , تالار ها و مناطق لوکس و زیبا است . هم چنین این مدل گرم کننده ی قوی تری نسبت به مدل های استیل خش دار دارد و باد گرم تری خارج می کند .

از لحاظ قدرت مدل های JET  دارای قدرت یکسان و تقریبا ۱۴۰۰ وات هستند .

مدل های قدرتمند تر یعنی مدل های HIGH SPEED    توانشان بیشتر است و به ۱۸۰۰ وات می رسند . همان طور که گفته شد مدل های HIGH SPEED     به دلیل قدرت بالا در مناطق پر تردد مانند سرویس های بهداشتی فرودگاه ها , مراکز بین راهی , راه آهن ها , فروشگاه ها و مراکز تفریحی و بسیاری از مکان های پر تردد دیگر مورد استفاده قرار میگیرند . قدرت زیاد این مدل ها علاوه بر قوی تر بودن موتور ناشی از خطی خارج شدن باد از دستگاه است ؛ به همین خاطر مقدار هوای خارج شده بیشتر و با قدرت بیشتر است و بنابراین قدرت خشک کردن بیشتر و زمان آن کم تر می شود . ولی این مدل ها به دلیل قدرت زیاد صدای زیادی به همراه دارند و باید در سرویس های بهداشتی با فضای بزرگ مورد استفاده قرار گیرند تا آزار دهنده نباشد .

مدل HIGH SPEED    دارای یک دکمه هیتر است که در فصل سرما با فشار دادن آن دمای هوای خارج شده از آن بالا می رود و مناسب آن آب و هوا می شود .

در این گروه مدل های HIGH SPEED  CIRCLE  دو نوع دارند ؛ یکی با موتور معمولی و دیگری با موتور براشلس . مدل براشلس دارای این ویژگی است که نیاز به سوخت مجدد ندارد و طول عمر بسیار بالاتری از مدل های دیگر دارد .

این مدل همانند  JET 3  طیف نور زیبایی روی دست می اندازد که مورد علاقه مشتریان است . در مدل HIGH SPEED  CIRCLEمی توان از مایعی معطر جهت خوش بو کردن فضا بهره برد . به این صورت که وقتی دستگاه روشن می شود گرمای موتور باعث تبخیر مایع معطر می شود و رایحه خوبی را در فضا ایجاد می کند .

مدل دایره ای دارای فیلتر های متعددی است از جمله فیتر های کربن , نانو , هپا و ……

ویژگی دیگر مدل های HIGH SPEED    داشتن ناحیه ای  در زیر و یا در پشت دستگاه است که باعث جذب آب چکیده شده از دست و هدایت آن به سمت مخزن آب می شود  .

کلیه ی دست خشک کن های ام تی کو دارای کیفیت عالی و دوام بالا هستند , صدای اذیت کننده ای ندارند و چشمی هستند .

 

مشاهده محصولات دست خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *