وبلاگ

راهنما خرید دست خشک کن

خرید دست خشک کن

دست خشک کن های اتوماتیک جهت خشک کردن دست بصورت مکانیزه کاربرد دارند و در سرتاسر دنیا از دست خشک کن های برقی به عنوان وسیله ای رفاهی جهت ارتقای بهداشت و عدم انتشار آلودگی  استفاده می‌گردد . دست خشک کن ها از نظر سیستم شروع عملکرد به دو دسته تقسیم می‌گردند : الف) دستی :با فشردن شستی به مدت زمان دستگاه به مدت زمان معینی شروع به کار نموده و سپس خاموش می‌گردد  ( این خشک کن معمولا به عنوان مو خشک کن در حمام ها و استخر های عمومی نصب می‌گردد چون در این مکانها امکان کارکرد با چشمی وجود ندارد )  ب) اتوماتیک: با نزدیک بردن دست به چشمی دستگاه دست خشک کن شروع بکار نموده و پس از دور شدن دست دستگاه خاموش می‌گردد . جهت مشاهده  کلیه دست خشک کن ها به همراه قیمت به صفحه دست خشک کن مراجعه نمایید .
قریب به اتفاق دست خشک کن های عرضه شده در ایران از نوع اتوماتیک می‌باشد . در این مقاله سعی بر این داریم تا شما خواننده عزیز با خواندن این مقاله یک دید کلی راجع به انواع دست خشک کن های اتوماتیک بدست اورید تا انتخاب راحت تری در بین انبوه دست خشک کن های برقی  موجود داشته باشید .هدف شما از خرید دست خشک کن چیست؟
قبل از تصمیم گیری برای خرید ابتدا باید هدف خود را از استفاده دست خشک کن را  تعیین کنید . آیا انتخاب دست خشک کن را بدلیل ارتقای بهداشت محیط است یا جنبه تزیینی و لوکس بودن دارد؟ هدف شما صرفه جویی در مصرف دستمال کاغذی است ؟ یا به دلیل هوای سرد زمستان یا رضایت مشتریان در یک رستوران  می‌خواهید از دست خشک کن استفاده نمایید یا موارد دیگر …… ؟  در هر صورت  بهتر است شما نیاز واقعی خود را در هنگام انتخاب دست خشک کن در ذهن داشته باشید  .

 

محیطی مورد استفاده دست خشک کن کجاست؟

محیط مورد استفاده دست خشک کن کجاست ؟ طبیعتا دست خشک کن مورد استفاده در مدرسه یا مجتمع خرید با دست خشک کن مورد استفاده در یک دفتر اداری با حداکثر ۵ نفر کاربر متفاوت است .همچنین تعداد نفراتی که قصد دارند  از دست خشک کن در آن واحد استفاده نمایند در اماکن مختلف فرق می‌نمایند . بنابراین تعداد مراجعین به به سرویس بهداشتی در مدل آن تعیین کننده است . بعد از تعیین موارد بالا موارد ذیل شما را در انتخاب هرچه سریعتر محصول مورد نظر راهنمایی می‌نماید :

انتخاب بر اساس سرعت خشک کردن دست :

سرعت خشک کردن دستها در دست خشک کن یکی از عوامل کلیدی در انتخاب این کالا می‌باشد، و جمع بندی این عامل با محدودیت بودجه و بازه نفراتی شما را به یک دست خشک کن خاص هدایت می‌نماید . دست خشک کن ها از نظر سرعت خشک کردن دست دارای از نظر دسته بندی سرعت خشک کردن به سه دسته دست خشک کن سوپر جت, دست خشک کن جت, دست خشک کن های کلاسیک تقسیم می‌گردند .

۱) دست خشک کن های کلاسیک :
دست خشک کن هایی با موتور های سری Normal می‌باشند . بازه زمانی خشک کردن این دست خشک کن ها ۱۲-۴۰ ثانیه می‌باشد .

 

 

 

۲) دست خشک کن جت ( یک تیغه باد ) :
این دست خشک کن ها از نظر کارایی و کارکرد همانند دست خشک کن های سوپر جت می‌باشند ولی دارای یک تیغه باد می‌باشند . بازه زمانی خشک کردن این دست خشک کن ها ۱۲-۸ ثانیه می‌باشد .

 

 

۳) دست خشک کن سوپر جت ( دو تیغه باد ) :
نسل جدید دست خشک کن ها با قدرت خشک کنندگی سریعتر و مصرف انرژی کمتر ، در این نوع دست خشک کن ها قدرت هیتر کاهش و قدرت فن افزایش یافته و دست داخل دست خشک کن رفته و با فشار بالای باد آب بطور کامل از روی دست جدا می‌شود . بازه زمانی خشک کردن این دست خشک کن ها ۵-۸ ثانیه می‌باشد .

 

 

توجه بازه نفراتی دست خشک کن :

این معیار برای انتخاب آسان دست خشک کن مورد نیاز شما بر مبنای تعداد نفرات تخمینی که در محیط استفاده دست خشک کن وجود دارد ایجاد شده است  ، معیار بازه نفراتی بنا بر متوسط بار فشار کاری وارده به دست خشک کن می‌باشد . برای مثال بازه نفراتی“
دست خشک کن امتیکو مدل jet 3و jet 4 وjet 5
” ۲۰ الی ۴۰ نفر می‌باشد . این بازه به ما میگوید که این دست خشک کن مناسب استفاده در محلهایی با تعداد پرسنل ۲۰ الی ۴۰ نفر است .
حال اگر تعداد نفرات محل استفاده دست خشک کن زیر ۲۰ نفر باشد صرفه اقتصادی استفاده از مدل های ضعیف تر از مدل فوق می‌باشد . اگر تعداد نفرات بالای ۴۰ نفر باشد  ۲ راه پیش رو است
راه اول : استفاده از تعداد بیشتری از دست خشک کن آاگ  در محل مورد نظر
راه دوم: استفاده از مدل های با بازه نفراتی بیشتر مانند
دست خشک کن امتیکو (سوپر جت)  high speed
مثال :
در سازمانی با ۱۵۰ نفر پرسنل که ۲ سرویس بهداشتی مجزا دارد بهترین حالت برای پاسخگویی به نیاز پرسنل استفاده از ۴ عدد دست خشک کن جت ۴ (با بازه نفراتی ۲۰-۴۰ نفر) ( در هر سرویس ۲ عدد ) و یا استفاده از ۲ عدد “دست خشک کن اتوماتیک امتیکو high speed سوپر جت” ( با بازه نفراتی ۴۰ الی ۸۰ نفر )( در هر سرویس ۱ عدد ) می‌باشد .

دسته بندی از نظر بدنه دست خشک کن :

پس از بررسی گزینه های موجود که در بالا اشاره شد و در نظر گرفتن مواردی همچون بررسی ظاهر و برند مورد نیاز می‌توانیم دست خشک کن مورد نیاز خود را انتخاب نماییم .
بدنه ABS :بدنه برخی دست خشک کن ها از جنس پلاستیک  ABS می‌باشد برای ملموس تر شدن ذهنیت شما بدنه جاروبرقی های خانگی از جنس ABS می‌باشد . این جنس بدنه از نظر ظاهری زیبا و از نظر استحکام مقاوم می‌باشند . قیمت دست خشک کن ها با بدنه ABS مناسب تر از قیمت دست خشک کن ها با بدنه فلزی در همان رده قیمتی می‌باشد .

بدنه فلزی ( آلومینیوم – استیل – آهن )  :
دست خشک کن های با بدنه فلزی از جنس آلومینیوم یا استیل که عمدتا از جنس استنلس استیل می‌باشند دارای طرفداران مخصوص بخود می‌باشد کسانی که به اجناس محکم و قوی با جلوه لوکس داخل سرویس بهداشتی خود علاقه دارند دست خشک کن های با بدنه استیل را انتخاب می‌نمایند .این دست خشک کن ها با ظاهر استیل خود با ست لوازم بهداشتی  شیر  آلات داخل سرویس بهداشتی ست می‌شوند  و جلوه زیبایی به سرویس بهداشتی شما خواهند داد.

 

پس از مطالعه موارد بالا شما بصورت قطعی لیست دست خشک کن های کاندید شما کمتر شده و شما به هدف خود در انتخاب دست خشک کن نزدیکتر شدید مساله بعدی قیمت محصول می‌باشد ، قیمت دست خشک کن های قابل استفاده در دستشویی به عوامل زیادی از جمله تکنولوژی بکار رفته در دست خشک کن ها ، قدرت هیتر ، جنس بدنه ، قدرت فن و بسیاری عوامل بستگی دارد . شما می‌توانید دست خشک کن های محبوب و با کیفیت خوب و با قیمت های مقرون به صرفه را می توانید از پاک تهران خریداری نمایید .
ما باور داریم که می‌توانیم شما را در یافتن محصولی  که مناسب شما است یاری کنیم . پاک تهران کالاهای متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد ، بنابراین می توانید آنچه را که به دنبال آن هستید و شاید چیزی که حتی تصور نمی کردید در فروشگاه ما بیابید.اگر به یافتن دست خشک کن دستشویی علاقه دارید پاک تهران نتایج مرتبط را پیدا نموده است ، بنابراین می توانید مقایسه و خرید کنید! سعی کنید با انتخاب محدوده قیمت ، مارک یا مشخصاتی که نیازهای شما را برآورده کند ، موردی را پیدا کنید که مناسب شما باشد.
کلیه دست خشک کن های موجود از بهترین برند ها می‌باشند. برای مشاهده دست خشک کن های تولید داخل می‌توانید به دسته دست خشک کن ایرانی مراجعه فرمایید.
هنگام خرید از پاک تهران، خیالتان آسوده است که از خدمات برتر و مشاوره حرفه ای بهره مند می‌شوید ، بنابراین آسوده خاطر خرید فرمایید!

 

مشاهده ی محصولات دست خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *