دسته‌بندی نشده

جارو برقی مسجدی چیست؟ مساجد به چه جارو برقی‌هایی نیاز دارند؟

جاروبرقی مسجدی چیست؟

جاروبرقی سه موتوره صنعتی

چرا مساجد به جارو برقی مسجدی نیاز دارند؟ همه ما از دیدن مسجدهای تمیز و پاکیزه لذت می‌بریم. مسجد محل عبادت است و باید تمیز و مطهر باشد. اما تمیز نگه داشتن این محیط بزرگ برای صاحبان مسجد کار ساده ای نیست. جارو کشیدن یک مساحت بزرگ که معمولاً بالای صد متر است، کار ساده ای برای مسئولان مسجد نیست. بنابراین، نیاز به یک جاروبرقی بزرگ با قدرت بالا و سطل‌های بزرگ احساس می‌شود. جاروبرقی‌های مختلف صنعتی برای تمیز کردن مساجد ساخته شده اند. اگر به دنبال یک جاروبرقی مسجدی مناسب برای مسجد هستید، این یادداشت را دنبال کنید. مسلماً هزینه‌هایی که برای اماکن مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد می‌شود، از محل سرمایه حلال است. و بهتر است که با تحقیقات کامل در مورد این موضوع، اقدام به خرید نمایید.

 

بهداشت مسجد چه اهمیتی دارد؟

روزانه نمازگزاران زیادی برای عبادت به مسجد مراجعه می‌کنند. امامزاده‌ها و اماکن زیارتی، به دلیل این که هر روز پذیرای تعداد زیادی از زائران است، بیشتر نیاز به پاکیزگی و نظافت دارد. جاروبرقی‌های معمولی، گزینه مناسبی برای نظافت این مساحت بزرگ نیستند. اما اگر هر روز این اماکن تمیز نشوند، به سرعت نمود پیدا می‌کند.

از آن جا که در اماکن زیارتی، نماز می‌خوانند، خیلی از زائرین سر خود را روی مهر و روی زمین می‌گذارند. یا حتی ممکن است برای دعا خواندن، در مکان‌های مشخصی بنشینند و عبادت کنند. این زائرین حق دارند که در مکانی تمیز و پاکیزه که شایسته یک مکان مذهبی است، عبادت کنند. و به فرموده پیامبر اسلام:«النظافت من الایمان.». و مسجد اولین جایی است که باید پاکیزه و مطهر باشد. همین موضوع دلیل نیاز به جاروبرقی مسجدی را مشخص می کند.

 

تمیز کردن اماکن مذهبی ساده نیست

در گذشته‌های دور، فراش مسجد یا امامزاده، با جاروهای دستی به تمیز کردن مسجد می‌پرداخت. جاوربرقی‌های خانگی جوابگوی تمیز کردن این اماکن نبوده اند. اما با بالا رفتن تکنولوژی، کار فراش‌ها نیز ساده تر شده است. و تمیز کردن اماکن مذهبی، ساده تر از گذشته خواهد بود. به عنوان یک زائر، خودمان هم دوست داریم محل عبادتمان تمیز و مطهر باشد. اما رفت و آمد زیاد به اماکن مذهبی، بالاخره باعث آلوده و کثیف شدن کف و دیوارهای مسجد خواهد شد. کمترین آلودگی، پرزهای فرش و موکت کف مسجد است. این پرزها می‌توانند باعث ایجاد آلرژی و حساسیت بشوند.

قابلیت های مخصوص جاروبرقی مسجدی، میزان این آلودگی ها را کم کرده و از عوامل انتقال حساسیت و آلرژی جلوگیری می کنند.

 

 

آلودگی‌های مسجد چه طور وارد می‌شود؟ 

تصور ما از زائرین این است که حواس خودشان به تمیزی مسجد و اماکن مذهبی هست. اما بعضی از این آلودگی‌ها طوری هستند که ناگزیر و اجتناب ناپذیرند. یک مثال آن، پرزهای فرش و موکت بود که در بالا گفته شد. آلودگی بعدی، توسط جوراب‌ها به مسجد وارد می‌شود. هر چه قدر هم که جوراب‌ها تمیز باشند، باز هم آلودگی‌هایی شامل گرد و خاک و سنگ ریزه به داخل مسجد وارد می‌کنند. این آلودگی‌ها در کفش زائر وجود داشته و حتی با در آوردن آن، از بین نمی‌رود.

گرد و غباری را که از در‌های باز مساجد وارد می‌شود، نباید نادیده گرفت. درهای مسجد همیشه باز هستند و این گرد غبارها به هر صورت وارد مساجد می‌شوند. هر چه قدر هم که پرده‌های ضخیمی در جلوی مساجد بگذاریم و هر چه قدر که مسیر ورودی گرد و غبار را کاهش بدهیم، باز هم روی لباس زائرین وجود دارد و وارد می‌شود. جاروبرقی مسجدی کمک بزرگی برای کاهش این آلودگی هاست.

 

چه آلودگی‌های دیگری ممکن است به وجود بیاید؟

 

فقط لباس زائرین نیست که آلودگی ایجاد می‌کند. الودگی‌هایی مانند براده‌های آهن، پرزهای لباس و کاغذخرده‌ها و… هست که وارد مسجد می‌شوند. معمولاً در مساجد این خرده زباله‌ها وارد می‌شوند و کاری هم برای آنها نمی‌توان انجام داد. بنابراین بهتر است که فکر عدم ورود آلودگی به مسجد را فراموش کنیم. هر وقت توانستیم خانه خودمان را بدون جارو برقی کشیدن تمیز نگه داریم، مسجد را هم می‌توانیم در چنین حالتی نگه داریم. آلودگی و زباله های ریز بدون کمک جاروبرقی مسجدی قابل نظافت نیستند.

 

مراسم‌های مختلف مانند ختم و…

 

در زمان پذیرایی‌های درون مسجد مانند مراسم ختم و مراسم زیارتی تاسوعا عاشورا و… خرده‌های غذا نیز به آلودگی‌های مسجد اضافه می‌شود. اینها جزو آلودگی‌های مشهود و مسلم هستند که نمی‌توانیم آنها را نادیده بگیریم. معمولاً بعد از هر مراسم، لازم است که حتماً تمام فرش‌ها و صحن مسجد تمیز و جارو بشوند. در این گونه مراسم، ریختن خرده‌های میوه، شیرینی، غذا و… اجتناب ناپذیر است و ضرورت جاروبرقی مسجدی را بیش از پیش مشخص می کنند.

 

 

مساجد و تکیه‌ها به چه جارو برقی‌هایی احتیاج دارند؟

 

به خاطر مساحت بالای اماکن مذهبی، نیاز به جاروبرقی مساجد داریم. این جاروبرقی‌ها با قدرت مکش بالا، کیسه بزرگتر و قدرت جابجایی بهتر، گزینه مناسبی هستند. هر مکان مذهبی با توجه به مقیاسی که دارد، می‌تواند یک جاروبرقی مناسب برای خود تهیه نماید. که این جاروبرقی باید مقرون به صرفه، مناسب و کارآمد باشد. هر چه قدر که میزان استفاده از یک جاروبرقی در یک مکان مذهبی بیشتر باشد، باید کیفیت بالاتری از آن را تهیه و استفاده کرد. قبل از خرید جاروبرقی‌ مسجدی، باید به نکته‌های زیادی توجه کرد.

 

جاروبرقی‌هایی با مکش بالا و قدرتمند

 

توان بالای جاروبرقی های مسجدی، این امکان را می‌دهد که به مدت طولانی بتوانید از آن استفاده کنید. جاروبرقی‌های خانگی هم قدرت مکش بالایی دارند، اما با استفاده بیش از حد، باعث سوختن موتور آن می‌شویم. بنابراین باید به دنبال یک جاروبرقی مناسب با قدرت و کیفیت بالا باشیم. جاروبرقی‌هایی که برای مساجد به کار می‌روند، همگی دارای قدرت بالا و چند موتوره هستند. برای آنها گارانتی خوبی در نظر گرفته شده و عرضه آنها برای مساجد، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و… انجام می‌شود. دسته بندی‌های مختلفی برای این جاروبرقی‌ها وجود دارد. دسته بندی براساس تعداد موتور، به چهار دسته اصلی تقسیم می‌شود. یک موتوره، دو موتوره، سه موتوره و چهار موتوره. که هر کدام بنا بر نیاز مصرف کننده، قابل خریداری هستند.

 

چه نکاتی را باید قبل از خرید جاروبرقی مساجد در نظر بگیریم ؟

 

مسلماً هر مسجد یا مکان مذهبی، با توجه به مساحت صحن داخلی، نیاز متفاوتی هم دارد. مساحت و حجم زائرین ورودی، در خرید یک دستگاه مناسب، تاثیرگذارند. معمولاً تکیه‌ها و حسینیه‌ها، ورودی‌های بیشتری در هنگام مراسم عزاداری دارند. اما مساجد به دلیل این که برای تمام نمازهای روزانه باز می‌شوند، نیاز متفاوتی هم دارند. بنابراین کیفیت مکان مذهبی، در خرید جاروبرقی مسجدی مورد نیاز شما تاثیرگذار است.

کفپوش مسجد و انتخاب جاروبرقی مناسب :

 

کف مساجد را معمولاً قالی یا قالیچه می‌اندازند. اما به دلیل این که نمی‌توان تمام این مساحت را با قالی، پر کرد، بخش‌هایی از مسجد را با موکت نیز می‌پوشانند. پوشش‌های مختلف باعث می‌شود که جاروبرقی های متناسب با آنها را نیز تهیه کرد.

 

کاربرد جاروبرقی صنعتی کجاست ؟

حمل و جابجایی جارو برقی مساجد

 

مسلماً یک جاروبرقی بزرگ که نتوانیم آن را به راحتی حرکت بدهیم، چندان مناسب یک مسجد نیست. قابلیت حمل و جابجایی برای یک جاروبرقی، اولین فاکتور مهم است. در متراژهای بالا، جاروبرقی باید بتواند به راحتی جابجا شود و خودش باعث خستگی نشود. جاروبرقی‌های بزرگتر، با این که مکش بالاتر و مخزن‌های بزرگتری دارند، اما در هنگام حمل و نقل می‌توانند ایجاد خستگی کنند. چرخ‌های زیر این جاروها تا حدی کمک کننده هستند. اما توجه کنید که حرکت جاروبرقی های مسجدی، روی فرش‌ها و موکت خواهند بود و نمی‌توانید فقط به بزرگی آن فکر کنید.

 

مخزن جاروبرقی مساجد با توجه به نیاز ؟

 

مخزن جاروبرقی های مسجدی با توجه به نیازهای مختلف، حجم متفاوتی هم دارند. مسئله فقط حجم این جاروبرقی‌ها نیست. برای این که گاهی بتوانید حتی بخش موزاییکی مسجد را هم تمیز کنید، مخزن‌های آب و خاک هم  ساخته شده اند. با این حال، اکثر نیاز یک حسینیه یا تکیه را یک جاروبرقی با مخزن معمولی، کفاف می‌دهد.

جاروبرقی‌های مختلف از جمله NT 38/1 دارای مخزن آب و خاک هستند. آلودگی‌های خشک و تر را می‌توان با آن تمیز کرد. مخزن و مکنده آن، این قابلیت را دارند که حتی روی سطح‌های غیرفرش شده نیز حرکت و آلودگی‌ها را تمیز کند. و اگر به فکر تمیز کردن بخش‌های خارجی مسجد هم هستید، این جاروبرقی‌ها کمک بزرگی برای شما هستند.

برای این که بتوانید از این جاروبرقی و جاروبرقی‌های مشابه استفاده کنید، سختی زیادی ندارید. آب کثیف وارد مخزن پشتی آنها می‌شود و به راحتی می‌توان آن را خارج کرد. مخزن خشک و تر این جاروبرقی‌های قدرتمند جدا است. و نیازی نیست که نگران خیس شدن آلودگی‌های خشک درون جاروبرقی بشوید. خود جاروبرقی، آنها را از هم جدا می‌کند.

 

قدرت مکش یک جاروبرقی

 

بعضی از  جاروبرقی‌های مسجدی برای تمیز کردن ساخته شده اند. فرقی نمی‌کند که روی چه سطحی قرارشان بدهید. آلودگی‌های خشک و تر را با قدرت بالا مکش می‌کنند و داخل مخزن می‌ریزند. برای مساحت‌های بسیار بالا طراحی شده اند. به عنوان مثاجاروبرقی دو موتوره صنعتی پاندا P2800WD یکی از آنها است. با این که دو موتوره است، اما قدرت مکش بالایی دارد و به سرعت روی همه سطوح حرکت می‌کند.

موتور قدرتمند مدل پاندا P2800WD دارای قدرت مکش ۲۸۰۰ واتی است. که این قدرت برای تمیز کردن هر سطحی مناسب است. البته با توجه به دوموتوره بودن این محصول، جزو جاروبرقی‌های متوسط رو به بالا به حساب می‌آید. جاروبرقی‌های سه و چهار موتوره هم وجود دارند که قدرت مکش به نسبت بالاتری دارند.

 

جنس بدنه و کیفیت جاروبرقی

 

معمولاً نیاز است که جاروبرقی مساجد را به سرعت حرکت بدهید و در جاهای مختلف ببرید. بنابراین لازم است که بدنه محکم و قابل اعتنایی داشته باشند. ممکن است روی یکی از لبه‌های فرش گیر کند و به زمین بیافتد. در این صورت لازم است که بدنه محکمی داشته باشد. همچنین با توجه به مخزن‌های بزرگ این جاروبرقی‌ها، بهتر است که بدنه آنها قابلیت نگهداری این کیسه‌های بزرگ را داشته باشد. و بتواند بعد از ورود هر نوع آلودگی محیطی مانند گرد و خاک و سنگ و…، کیفیت خود را حفظ کند.

 

فیلتر کردن آلودگی‌های محیطی درون مخزن

 

همان طور که در مورد یکی از جاروبرقی‌ها گفتیم، هر جاروبرقی مسجدی باید بتواند آلودگی‌های خشک و تر را از هم جدا کند. فیلتراسیون یک جاروبرقی، نشاندهنده قدرت و کیفیت آن است. اگر جاروبرقی بتواند این جداسازی را درون خود انجام بدهد، می‌توانید با خیال راحت روی سطوح مختلف حرکت کنید. هیچ تضمینی وجود ندارد که صحن یک مسجد یا حسینه خیس نشود و نیاز به تمیز کردن پیدا نکند. بنابراین بهتر است دنبال جاروبرقی مسجدی ای باشید که این جداسازی یا فیلتراسیون را حتماً داشته باشد.

 

 

تعداد موتورهای جاروبرقی

 

مسلماً تعداد موتورها در کیفیت جاروبرقی و مکش آن تاثیر دارد. موتورهای مختلف وظیفه مکیدن آلودگی‌های متفاوت را دارند. بنابراین بهتر است که به کیفیت مکش و مساحتی که دارید فکر کنید. شاید یک جاروبرقی تک موتوره کار شما را راه نیاندازد. این جاست که قدرت جابجایی را باید فراموش کنید و به فکر مساحت بالایی باشید که قرار است  تمیز بشود. بنابراین نباید به این فکر کنید که یک جاروبرقی تک موتوره برای شما مناسب است.در مقابل، یک فضای کوچک، نیازی به جاروبرقی سه یا چهارموتوره ندارد. اگر تعداد زائرین یا نمازگزاران کمی دارید، یا فقط در مراسم مذهبی خاص و ختم‌ها، افراد بیشتری به مسجد می‌آیند، نیازی به یک جاروبرقی بزرگ ندارید. هزینه‌های مساجد و تکیه گاه‌ها از محل کمک‌های مردمی تامین می‌شود. و بهتر است که یک جاروبرقی مناسب برای آنها تهیه شود.

 

 

جاروبرقی مسجدی یک نوع جاروبرقی صنعتی است ؟

 

جاروبرقی مسجدی را باید یکی از انواع مختلف جاروبرقی‌های صنعتی قرار داد. با این تفاوت که قرار است صرفاً روی فرش‌ها و موکت‌ها حرکت کند. تمیز کردن مبلمان یا راهروهای موکت شده هتل‌ها در حوزه وظایف آن قرار ندارد. همچنین قرار نیست حمام و دستشویی‌های داخلی یک اتاق را مانند یک هتل، تمیز کند. با این حال نیاز داریم که مساحت بزرگی را با آن تمیز کنیم. پس بهتر است که این جاروبرقی قدرت مکش یک جارو برقی صنعتی را داشته باشد.

 

تفاوت جاروبرقی مسجدی با جاروبرقی‌های هتلی و بیمارستانی چیست ؟

 

در بین جاروبرقی‌های هتلی، بی صدا بودن هم جزو مزایای آن به حساب می‌آید. در حالی که در مساجد، این جزو گزینه‌های اصلی نیست. اگر بی صدا باشد، بهتر است. اما گزینه ای نیست که خیلی به آن فکر کنیم. همچنین آلودگی‌های یک هتل، با توجه به شرایط درونی اتاق‌ها متفاوت است. در راهروهای هتل، مسافرین با کفش‌هایشان حرکت می‌کنند. در حالی که هیچ کس در مسجد با کفش وارد نمی‌شود.

همچنین، جاروبرقی‌های بیمارستانی لازم است که سطح‌های کاملاً سنگی یا سرامیکی را تمیز کنند. روی این سطوح بیشتر از این که پرز  موکت و لباس باشد، مایعات و گرد و خاک وجود دارد. بنابراین تفاوت عمده ای با یک جاروبرقی مسجدی دارند. آنها قرار است که مایعات ریخته شده روی زمین مانند مایع تزریقات، آب دهان و غیره را تمیز کنند. در حالی که این نوع آلودگی‌ها در مساجد پیدا نمی‌شوند.

 

یک جاروبرقی مسجدی نه یک صنعتی؟!

 

درست است که جاروبرقی مسجدی زیر مجموعه جاروبرقی‌های صنعتی است، اما نیازمندی‌های متفاوتی در مساجد هست. این نیازها در محیط‌های صنعتی دیگر، متفاوت هستند. به همین دلیل به آنها جاروبرقی مسجدی گفته می‌شود. وگرنه برای مساجد هم جاروبرقی‌های صنعتی سفارش داده می‌شد و آب از آب هم تکان نمی‌خورد.

دلیل این جداسازی در کیفیت پوشش مساجد و آلودگی‌های محیطی در آن است. اگر به دنبال تمیز کردن یک سطح کاملاً فرش شده هستید، جاروبرقی با مخزن آب و خاک، چندان به کارتان نمی‌آید. در حالی که در یک بیمارستان، موضوع کاملاً برعکس است.

 

کارکرد طولانی مدت و پایدار

 

ویژگی جاروبرقی‌های صنعتی، ماندگاری آنها است. حتی اگر هر روز از این وسیله استفاده کنید، مشکلی پیدا نمی‌کند. نمی‌توان ادعا کرد که برای همیشه سالم خواهد ماند. بالاخره هر وسیله ای نیاز به نگهداری و تعمیر دارد. مخصوصاً که سیستم فیلتراسیون و پاکت‌های آنها ممکن است به مرور زمان مستهلک شوند و نیاز به تعویض پیدا کنند. کیفیت مکش آنها با همین تعویض‌های ساده به شدت افزایش پیدا می‌کند.

بهتر است قبل از این که به سراغ برگه گارانتی بروید، سری به این بخش‌های جاروبرقی بزنید. مخصوصاً اگر احساس می‌کنید که آب و خاک به خوبی از هم جدا نمی‌شوند، نیاز به تعویض فیلتر دارد. و اگر پاکت شما حسابی از پرز پر شده و تمیز کردن آن، دردی را دوا نمی‌کند، نیاز به تعویض پاکت دارید.

 

 

چرا فیلتر جاروبرقی مسجدی ؟

 

با توجه به این که کمتر احتیاج به تمیز کردن سطوح خیس در مسجد پیش می‌آید، اما باز هم بهتر است که حواستان به سیستم فیلتراسیون جاروبرقی باشد. همیشه آب‌های کثیف از فیلتر عبور می‌کنند و وارد مخزن آبی آن می‌شوند. هر چند وقت یک بار لازم است که این مخزن آبی خالی بشود.

قبل از هر چیز، این مخزن آب‌های آلوده را توی جاروبرقی مسجدی خودتان پیدا کنید. و هر هفته یک یا دو بار، آن را خالی کنید. حتماً لازم نیست که روی یک سطح خیس حرکت کنید تا مخزن آب جاروبرقی پر بشود. جوراب‌ها و پاهای خیس نیز می‌توانند کف یک مسجد را خیس کنند. این رطوبت به راحتی وارد پاکت و مخزن می‌شود و قابل جداسازی است. پس حتماً سری به این مخزن بزنید و آب‌های آلوده را خالی کنید.

ممکن است بوی بدی از آنها بیرون بیاید. پس بهتر است که قبل از تخلیه، از ماسک یا یک دستمال جلوی بینی تان استفاده کنید. این آلودگی‌ها حتماً بوی بدی خواهند داشت. خودتان تصور کنید که چه بویی ممکن است از جوراب‌های مختلف وارد مخزن یک جاروبرقی بشود.

 

ویژگی‌های فیلتر جاروبرقی مسجدی

 

چند نوع مختلف از فیلترهای جاروبرقی وجود دارند. که با توجه به دستگاهی که خریداری می‌کنید، می‌توانند متفاوت باشند. مثلاً فیلترهای کارتریجی، کمتر نیاز به تعویض دارند. این فیلترها به صورت استوانه ای هستند و درون جاروبرقی قرار می‌گیرند. این فیلترها طوری طراحی شده اند که هنگام جمع شدن مایعات، نیازی به تعویض فیلتر ندارند. البته به مرور زمان ممکن است کارآیی کمتری از خودشان نشان بدهند.

نوع دیگر فیلتر، پارچه ای غشایی است. این فیلتر ترکیبی از پلی استر و پشم است و مثل یک کیسه عمل می‌کند. که در مقابل عبور جریان هوا قرار می‌گیرد. با توجه به شکلی که دارند، نیاز به تمیز کردن و حتی تعویض در مدت زمان طولانی استفاده دارند.

فیلتر سوم، فیلتر هپا است. کارایی بالای آن در جذب ذرات، قابل ذکر است. این فیلترها می‌توانند ذرات بزرگتر از سه صدم میکرون را هم جذب کند. این فیلتر هم می‌تواند به شکل استوانه ای باشد. البته بهتر است که برای طول عمر موتور، هر کدام از این فیلترها از جمله فیلتر هپا، به موقع تمیز یا تعویض شوند.

فیلترهای هپا با توجه به کیفیت و قدرتی که دارند، توانایی بیشتری در جذب ذرات دارند و بهتر است زودتر تعویض شوند. چون بسته شدن منافذ این فیلترها باعث فشار بیشتر به جاروبرقی خواهد شد. و باعث فشار آمدن بیشتر از حد به موتور خواهد شد.

 

کیسه یا پاکت جاروبرقی مسجدی ؟

 

جاروبرقی مسجدی هم مانند دیگر انواع آن، دارای پاکت و کیسه است. این کیسه‌ها با توجه به کیفیت و حجمی که دارند، متفاوت هستند. کاربرد اولیه آنها در جذب گرد و خاک و پرزهای محیط است. بنابراین لازم است که کیفیت خوبی در جذب آنها داشته باشند. مخصوصاً در مورد آلودگی‌های خشک و تر، بهتر است که بتوانند کیفیت خوبی از خودشان نشان بدهند. این کیسه‌ها جلوی ورود گرد و غبار به موتور را می‌گیرند. و به طول عمر موتور کمک می‌کنند. با توجه به این که حجم زیادی از گرد و خاک وارد جاروبرقی می‌شود، کیفیت این کیسه‌ها اهمیت زیادی پیدا می‌کنند.

اگر جاروبرقی شما دارای یکی از این کیسه‌ها است، بهتر است که حواستان به کیفیت و حجم زباله‌هایی که دور آن را گرفته باشد. هر چند وقت یک بار بهتر است که به طور کامل تمیز یا تعویض شوند. قدرت موتور یک جاروبرقی به کیفیت این پاکت‌ها بستگی دارد.

 

 

 

سخن آخر برای بهترین انتخاب

قبل از هر چیزی در مورد مساحت‌های مختلف و قدرت‌های مختلف جاروبرقی مسجدی تحقیق کنید. با توجه به نیازی که دارید اقدام به خرید کنید. جاروبرقی‌های مسجدی جزو کم کاربردترین جاروبرقی‌های صنعتی به حساب می‌آیند. اما نباید از کیفیت مناسب آنها چشم پوشی کنیم. استفاده کمتر به معنی قیمت و کیفیت کمتر نیست. هر جاروبرقی مسجدی باید توان تمیز کردن مساحت بالایی از فرش و موکت را به صورت روزانه داشته باشد. منبع خیلی از این آلودگی‌ها همین پرزهای روی پوشش‌های مساجد است. بنابراین به قدرت مکش و جذب گرد و خاک آن باید دقت کنید.

اگر قصد دارید که صحن سنگی مسجد را هم با آنها تمیز کنید  بهتر است که حواسشان به این نکته باشد که شاید روزی کف مسجد، آب یا مواد خوراکی تر ریخته شده باشد. مخصوصاً چای و شربت جزو این آلودگی‌های تر به حساب می‌آیند.

حواستان به سیستم فیلتراسیون و پاکت جاروبرقی باشد. حتی اگر از جاروبرقی سطلی استفاده می‌کنید، حتماً آن را در زمان‌های مشخص هفتگی، تمیز و خالی کنید. حجم بالا به معنای نیاز کمتر به نگهداری نیست.

 

جهت خرید بهترین محصول اطلاعاتی در خصوص انواع جاروبرقی ها که از حیث ظاهری  و لوازم در دسته بندی بر اساس شکل ظاهری آن ها است ، نوع کار و … مهم و حائز اهمیت هستند که باید به آنها توجه فرمایید و همچنین می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه راهنمای خرید جاروبرقی مراجعه فرمایید .

 

لیست انواع جاروبرقی صنعتی مسجدی + قیمت :

پاک تهران عرضه کننده کامل ترین و بهترین جاروبرقی صنعتی با کیفیت عالی و گارانتی اصلی می باشد، جهت مشاهده تمامی مدلها به همراه قیمت به صفحه جاروبرقی  صنعتی  مراجعه کنید

 

مشاهده محصولات جاروبرقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *