معرفی و نحوه استفاده از دستگاه مبل شویی دریلی

معرفی دستگاه مبل شویی دریلی

بسیاری از سطوح و مکان‌ها وجود دارند که ما نمی‌توانیم برای شستشوی آن‌ها از دستگاه‌های شستشو و نظافت بزرگ استفاده کنیم. برای مثال می‌توانیم به راه پله‌ها، مبل‌ها و یا حتی صندلی‌های خودرو اشاره کنیم. اما دستگاه‌های مبل شویی دریلی اختراع شده‌اند تا بتوانیم این مشکل را نیز حل کنیم. اما چه ویژگی‌هایی این دستگاه‌ها را برای استقاده در این شرایط به یک گزینه عالی تبدیل می‌کند؟ یک دستگاه مبل شویی دریلی با کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟ این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم یک دستگاه مبل شوی دریلی مناسب خریداری کنیم و از آن برای شرایط دشوار استفاده کنیم. به همین دلیل ما در سایت پاک تهران  تصمیم گرفتیم تا به بررسی این سوالات و معرفی ویژگی‌های یک دستگاه مبل شویی دریلی با کیفیت بپردازیم. پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بهتر با آنها آشنا شوید.

 

چرا دستگاه‌های مبل شویی دریلی مناسب مکان‌هایی با فضای کم یا مبل‌ها اند؟

 

دستگاه‌ های مبل شویی دریلی با توجه به وزن و اندازه ‌شان گزینه بسیار مناسبی برای حمل و نقل و قرارگیری در فضاهای کوچک می‌باشد. به همین دلیل این دستگاه‌ ها برای شستشو در فضاهای کوچک یک گزینه فوق‌العاده به حساب می‌رود. علاوه بر این با توجه به نحوه کار با دستگاه‌ های مبل شویی دریلی، شما می‌توانید آن را برای استفاده در مکان‌هایی که نمی‌توان از آب و… زیادی به کار برد، استفاده کنید. همین ویژگی ‌ها، مبل شویی‌ های دریلی را به بهترین گزینه برای شستشو در شرایط سخت تبدیل می‌کند. مبل شویی دریلی، همانطور که نامش پیدا است، از یک دریل و یک مخزن که معمولا از جنس استیل است تشکیل می‌شود. آب و مواد شوینده مخصوص مبل شویی را داخل مخزن (سم پاش) می‌ریزیم و به وسیله نازل مخصوص روی سطوح مورد نظر خود اسپری می‌کنیم. سپس به وسیله برس مخصوص که به دریل متصل شده است، ادامه کار شستشوی را انجام می‌دهیم.

 

 

ویژگی‌های یک دستگاه مبل شویی دریلی با کیفیت چیست؟

 

دستگاه‌ های مبل شویی دریلی، ویژگی ‌های بسیاری را دارند. اما چه ویژگی‌هایی آ‌ن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کنند؟ توانایی‌های یک دستگاه مبل شویی دریلی بر اساس جنس مخزن، قدرت دریل، گنجایش مخرن، طول سیم و… مشخص می‌شود.

برای مثال جنس مخزن دستگاه، همان چیزی است که به افزایش طول عمر مفید و کارآیی دستگاه کمک می‌کند. هر چه جنس این مخزن مقاوم ‌تر باشد دستگاه مبل شویی دریلی شما نیز دوام بیشتری خواهد داشت. نکته بعدی حجم مخزن دستگاه مبل شویی دریلی است. اگر حجم مخزن دستگاه شما کافی نباشد، هنگام شستشو باید دفعات بسیاری فرآیند را متوقف کنید تا مخزن دستگاه را مجدد پر کنید. اما شما هیچ‌ گاه نمی‌توانید یک دستگاه مبل شویی دریلی را بدون بررسی قدرت موتور دریل آن بررسی کنید. منطقی است که هرچه قدرت دریل دستگاه بالاتر باشد، شما می‌توانید مساحت بیشتری را با آن شستشو دهید. ولی باید به خاطر داشته باشید که دستگاه مبل شویی دریلی برای کار نیاز به برق دارد. برای همین طول سیم برق این دستگاه بسیار مهم است تا بتوانید به سادگی سطوحی مثل صندلی خودرو، مبل‌ها و… را شستشو دهید.

 

چگونه باید از دستگاه مبل شویی دریلی استفاده کنیم؟

 

استفاده از دستگاه مبل شویی دریلی بسیار ساده است و نیازی نیست که شما نحوه کار با آن را به نیروهای خدماتی خود آموزش دهید. تنها کافی است در ابتدا مواد شوینده و آب را به نسبت مشخص در داخل مخزن دستگاه مبل شویی دریلی ریخته شود. در مرحله بعدی نیز چند بار تلمبه دستگاه مبل شویی دریلی را فشار می‌دهیم تا هوا و مواد شوینده موجود در مخزن فشرده شود. هنگامی که فشار مورد نظر به دست آمد، می‌توانید با باز کردن شیر شلنگ، آن‌ها را بر روی سطح مورد نظر پمپاژ کنید و به راحتی و با فشردن کلید دریل دستگاه و برس وسط تعبیه شده در سری مبل شویی دریلی شروع به شستشوی سطوح مورد نظر خود کنید. باید اضافه کنیم که لازم به ذکر است این دستگاه بایستی همراه یک دستگاه جاروبرقی آب و خاک جهت جمع آوری کف حاصله بر روی مبل استفاده گردد.

 

 

جا به جایی دستگاه مبل شویی دریلی چگونه است؟

 

یکی دیگر از نکاتی که از اهمیت فراوانی در تعیین کارآیی دستگاه مبل شویی دریلی برخوردار است، قابلیت جابجایی آن‌ها است. به صورت نرمال، دستگاه‌های مبل شویی دریلی از قابلیت جابجایی مناسبی برخوردار اند. اما برخی از دستگاه‌های مبل شویی دریلی پا را فراتر از این‌ها گذاشته‌اند و با با استفاده از بندهای قرار گرفته در قسمت پشتی مخزن، می‌توانید آن را به شکل کوله پشتی روی شانه‌های خود گذاشته و جا به جا کنید. به این صورت که هنگام مبل شویی یا سم پاشی می‌توان این مخزن را به صورت کوله پشتی روی دوش انداخت و به راحتی حرکت داد.

 

اتصالات دریل چه اهمیتی دارد؟

 

اتصال فرچه مخصوص به دستگاه‌های مبل شویی دریلی با کمک سه نظام خود دریل دستگاه و به سادگی هر چه تمام‌ تر انجام می‌شود. به این گونه که با باز کردن سه نظام دریل و پیچ ها و مهره‌ی فرچه، آن را به روی دریل نصب می‌کنیم. اما اگر این فرآیند به خوبی انجام نشود می‌تواند هنگام شستشو مشکلات بسیاری را برای ما به وجود آورد. با کمک سیستم چرخش برعکس دریل و سفت کردن پیچ و مهره، فرچه روی دریل نصب شده و آماده‌ی شست و شوی مبلمان و صندلی خواهد شد. شست و شوی این فرچه با آب داغ باعث حفظ کیفیت طولانی مدت آن و نرمی موی فرچه خواهد شد.

امیدواریم که با مطالعه این مطلب بتوانید به راحتی برای انتخاب مبل شویی دریلی مورد نیاز خود تصمیم گیری کنید. دستگاه‌های مبل شویی دریلی را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش فوق‌العاده می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای شما باشد. شما می‌توانید این دستگاه‌های مبل شویی دریلی را از سایت پاک تهران خریداری فرمائید. پاک تهران یک فروشگاه تخصصی لوازم بهداشتی و نظافتی می‌باشد. شما می‌توانید از پاک تهران محصولاتی مثل: انواع جاروبرقی، دستگاه‌های واکس و… تهیه فرمائید.

 

لیست انواع مبلشویی + قیمت :

پاک تهران عرضه کننده کامل ترین و بهترین دستگاه های مبل شویی با کیفیت عالی و گارانتی اصلی می باشد، جهت مشاهده تمامی مدلها به همراه قیمت به صفحه مبل شویی مراجعه فرمایید .

 

مشاهده محصولات مبل شوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.